התועלת של מרכך מים

התועלת של שימוש במרכך מים

על מנת להפוך את המים ה”קשים” הנפוצים בישראל למים “רכים” יש צורך במרכך מים. מדובר במכשיר שכל תפקידו הוא לרכך את המים, והוא נפוץ בשימוש בסקטור המסחרי-תעשייתי וגם במגזר הפרטי. מרכך המים למעשה מנטרל את האבנית שבמים, משפר את פעולת הסבון במכונת הכביסה, ומסייע למנוע הפחתה של לחץ המים בצנרת והפחתה של יעילות מערכות החימום.

מכיוון שלא כל אחד מכיר את תועלות מרכך המים – הכנו לפניכם תמצית של הדברים החשובים בנושא, שכדאי מאוד לדעת.

מנגנון הפעולה של מרכך המים הופך את המים ל”רכים”, ז”א ללא סידן ומגנזיום. חשוב לציין שאם הבעיה היא רק אבנית – הרי שהפתרון הוא לא מרכך מים. היתרונות של מרכך המים:

  • משפר את פעולת ההקצפה של נוזל הכביסה במכונת הכביסה, ואת כושר הניקוי בפעולת מדיח הכלים.
  • מונע הפחתת לחץ המים בצנרת.
  • מונע היחלשות של מערכות החימום.

כיצד המכשיר לריכוך המים פועל

מדובר כאמור במכשיר אותו מתקינים בסמוך לשעון המים או בכניסת המים אל תוך הג’קוזי. המכשיר נפוץ בשימוש גם בסאונות וגם לשימושיים מסחריים. כך למשל במלונות, ובמפעלים שונים הזקוקים לכך. גם עבור מתקני ספא, מטבחים, מסעדות ומקומות נוספים נדרש שימוש במרכך מים.

מכשיר מרכך המים פועל על בסיס זרימה של מים, ללא חשמל, והוא עשוי מפלדת אל חלד ומחומרים פלסטיים, כך שאין חשש להיווצרות חלודה במהלך הזמן. פעולת מרכך המים מבוססת על החלפה של היונים המצויים במים בהוספת נתרן.

מרכך מים לסביבה ירוקה

נדגיש כי מרכך מים איננו צורך חשמל, איננו מגדיל את חשבון החשמל והוא מבוסס על אנרגיית המים, כך שהוא ירוק וידידותי לסביבה.

היכן רוכשים מרכך מים

תוכלו לרכוש מרכך מים לשימוש ביתי או מרכך מים לשימוש מקצועי אשר מספק פתרונות מים וחיסכון באנרגיה. על מנת להתאים עבור הצרכים הספציפיים שלכם בבית או בעסק מרכך מים והתקנה שלו, תוכלו לפנות לחברה המתמחה בכך, לדוגמת חברת תמהיל, ולקבל את כל הייעוץ הדרוש. תוכלו לבחור ולתאם התקנה של מרכך מים המתאים עבור הצרכים שלכם, כולל תחזוקה ואחריות.

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח