סינון מים ביתי

סינון מים ביתי - תמהיל

מערך סינון מים ביתי הינו שם כולל לכל סוגי הפילטרים או המסננים אותם ניתן לרכוש ולהתקין.

בשוק, קיים מגוון רחב של מסננים הנבדלים ביניהם בהתאם לתפקידם וסוג המילוי. ישנם מסננים בשיטות שונות והם מתאימים לכל צנרת תקנית בישראל, השיטות הנפוצות הן: פחם או פחם פעיל, ממברנות מנירוסטה או פלסטיק בקוטר סינון משתנה, בדרך כלל אין הכוונה לנורות אולטרה סגולות שעוסקות בטיהור המים מחיידקים, לכן בעת בחירת המסנן להבין מה רוצים לסנן בבית. ובכל מקרה יש להקפיד לרכוש פילטר איכותי עם אחריות ותו תקן.

מערכת סינון מים ביתית

מערכת סינון מים ביתית יכולה לטפל במים המגיעים מהתשתית העירונית למנוע בעיות שקיימות במים בישראל, הבעיות שבדרך כלל נפגוש הן: מים קשים, מים שמגיעים מבארות או קידוחים קרי מים עם מינרלים כמו סידן ומגנזיום, לכלוך מכל סוג שהוא מכונה תרחיפים וזו אחת הבעיות המרכזיות הקיימת בצנרת הראשית עקב הצטברות של חלודה חול ועוד שנוצרים עם הזמן. מערכת סינון מים ביתית בדרך כלל אמורה לטפל בבעיית התרחיפים וזאת ע”י העברת המים דרך ממברנות בקטרים שונים, המערכת אינה מסוגלת לטפל בבעיית האבנית.

מסנן מים לבניין

מסנן מים לבניין אמור ויכול לטפל בכל התופעות הנ”ל, ההבדל היחידי בין מסנן ביתי למסנן מים לבניין הוא בקוטר הצנרת והספיקה הנדרשת לבניין, מסנן מכל סוג ושיטה ידרוש תחזוקה שוטפת של החלפת מסננים כל חצי שנה וטיפול של פינוי הפסולת דרך ברזון הנמצא בתחתית המסנן, מסנן אוטומטי פוטר את הצורך של פינוי יזום של המשקעים שהצטברו במסנן.

מסנן אבנית למכונת כביסה

למי שלא רוצה להתקין מסנן לסינון משקעים ומחפש רק מסנן אבנית למכונת כביסה אנו בחברת תמהיל ממליצים על מכשיר קטן יותר בקוטר של חצי צול שניתן להתקין על צינור המים שמוביל למכונת הכביסה, מכשיר זה עובד בטכנולוגיה ירוקה בשיטה אלקטרוליטית, ועומד בכל התקנים, הבריטי הגרמני והישראלי וכל זאת ללא צורך בתחזוקה שוטפת והחלפות של גוף הסינון. מסנן אבנית למכונת הכביסה אינו מחליף את המסנן 50 מיקרון שפותר את בעיית המשקעים והתרחיפים במים.

מסנן אבנית למכונת הכביסה מונע את התגבשות האבנית על גוף החימום של מכונת הכביסה ובכך שומר עליו מאריך את אורך חיי המכונה מונע תקלות חשמל וקצרים שנגרמים עקב הצטברות האבנית. וכמובן ששמירת גוף החימום נקי יוצר חיסכון אמיתי בחשמל.

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח