אבנית במים בישראל

פתרון מעולה לאבנית במים

מה הם מים קשים ומה הקשר בין מים קשים, אבנית וסידן?

המים היורדים כמשקעים, סופחים מהאדמה מינרלים ומלחים בינהם סידן ומגנזיום.

מים מוגדרים כ”קשים” כאשר יש בהם כמות גדולה של המינרלים, סידן ומגנזיום.

המים בישראל מוגדרים כ”קשים” עד “קשים מאוד”.

מים קשים הם מים בריאים מכיוון שהם מים עשירים במינרלים סידן ומגנזיום החיוניים לבריאות.

צריכה מוגברת של מים בכלל ומים קשים עשירים במינרלים חיוניים בפרט, מומלצת וחשובה לשמירה על הבריאות.

מה הקשר בין מים קשים ואבנית במים?

מים “קשים” כאמור, עשירים במינרלים מומסים – סידן ומגנזיום.

בטמפרטורה של מעל C º 57 מתגבש הסידן לאבן קשה (קלציט)

המוכרת יותר בשם – אבנית, בשלב זה אנו מבחינים כי יש אבנית במים, שעד עכשיו היתה סידן מומס במים.

ניתן למצוא אבנית גם בטמפרטורות נמוכות יותר אך לא כתופעה.

כאמור, מים “קשים” – טובים חשובים וחיוניים לבריאותינו

אולם, באותה מידה המים ה”קשים” מהווים מקור לאבנית הסותמת את הצנרת, קולטי השמש, ומתגבשת כחומר מבודד על גופי החימום בדוד, בקומקום, במכונת הכביסה, ברזים ועוד.

מים קשים – עשירים במינרלים החשובים לבריאותינו

כמה עובדות על סידן

בהימצאו מווסת את רגישות מערכת העצבים, מסדיר את פעילות הלב, מסייע בקרישת הדם.

בתהליך עיכול, הסוכר בגוף יורדת רמת הסידן באופן ניכר, על כן חשובה הצריכה היומית של סידן.

סידן ממקור צמחי קל יותר לעיכול מאשר הסידן שמקורו בחלב המכיל קזאין ומקשה על העיכול.

העדרו גורם לדלקות מעיים, רגישות עצבית, פיגור בגדילה ונטייה לשברים.

הסידן הוא היסוד החמישי בשכיחותו על כדור הארץ, באטמוספרה ובאוקיאנוסים. הוא למעשה מתכת רכה, שנתגלה לראשונה בשנת 1808 על ידי מדען אנגלי.

מקור שכבת האבן הנוצרת בקומקומים לאחר ההרתחה הם מלחי סידן, הנמסים בקלות ומחלחלים באדמה למאגרי מי התהום. הם מגיעים למי הברז, מתאיידים בעת ההרתחה ומותירים מאחור משקע אבן בכלי החימום.

גופנו מכיל בממוצע כ-2% סידן. 99% מהסידן מצוי בשלד ובשיניים, והיתר בדם וברקמות הגוף. רובו בונה את עצמותינו ומחסור בו עלול לגרום לרככת עצמות.

הסידן חיוני לתהליכים רבים בגוף, ובהם העברת אותות עצביים, התכווצות שרירים ותהליך קרישת הדם.

סידן מצוי לא רק בגבינות, אלא גם בירקות ירוקים, טחינה, לחם חי והרבה יותר במים, לכן מומלץ לשתות מי ברז רגילים.

מחסור בסידן ובריחת סידן גורמים למחלת אוסטופורוזיס.

תוכלו ללמוד עוד על סידן כאן

חשוב לדעת! אין קשר בין מים עם אבנית לבין אבנים בכליות – תוכלו ללמוד על כך במאמר הזה של אולגה רז דיאטנית קלינית

כמה עובדות על מגנזיום

המגנזיום אחראי באופן עקיף להפחתת שכיחות מחלת הסרטן, חיוני לבריאות העצמות, מסייע לתפקוד תקין של מערכת העצבים והשרירים ולריפוי מחלות לב, והורדת כולסטרול בדם, מעכב התפתחות מחלות הזקנה, כגון: זיהומים, רגישות בבלוטת הערמונית, ריקבון שיניים, היעדרותו גורמת להתרככות העצמות ולהיחלשותן, לליקויים בתפקוד המיני, לרטט ולהתכווצות שרירים.

  • המגנזיום אחראי באופן עקיף להפחתת שכיחות מחלת הסרטן
  • המגנזיום חיוני לבריאות העצמות
  • המגנזיום מסייע לתפקוד תקין של מערכת העצבים והשרירים
  • המגנזיום מסייע לריפוי מחלות לב
  • המגנזיום מסייע בהורדת כולסטרול בדם
  • המגנזיום מעכב התפתחות מחלות הזקנה, כגון: זיהומים, רגישות בבלוטת הערמונית, ריקבון שיניים, היעדרותו גורמת להתרככות העצמות ולהיחלשותן, לליקויים בתפקוד המיני, לרטט ולהתכווצות שרירים.

כמה עובדות על האבץ

האבץ מפעיל את הורמוני הגדילה הרבייה והמין. מחדש תאים ורקמות, ציפורניים ושיער.

  • האבץ יעיל במניעת דלקות פרקים, מסייע בייצור אנזימים מקדמי עיכול ומאט תהליכי הזדקנות.
  • האבץ מפעיל את הורמוני הגדילה הרבייה והמין.
  • האבץ מחדש תאים ורקמות, ציפורניים ושיער.
  • האבץ יעיל במניעת דלקות פרקים.
  • האבץ מסייע בייצור אנזימים מקדמי עיכול ומאט תהליכי הזדקנות.

משהו שכדאי לדעת!

התקן של ארגון הבריאות העולמי וגם משרד הבריאות הישראלי מאפשר 5 מ”ג אבץ בכל ליטר.

ה”סלמנדר” של תמהיל תורם רק בין 01.0 ל- 04.0 מ”ג אבץ לכל ליטר ולכן מאושר על ידי הרשויות לשימוש במי שתיה.

אבנית במים? יש לזה פיתרון

אבנית במים, רבים שמעו עליה ורואים אותה מידי יום מצטברת על גבי גוף החימום של הקומקום או אפילו על הברזים. את המענה האיכותי ביותר לבעיה האבנית תוכלו למצוא בחברת תמהיל, אשר הינה היבואנית הבלעדית של מערכות ה”סלמנדר”, זו נועדה לטיפול נכון באבנית ובקורוזיה. חברתנו מובילה את הטיפול באבנית בישראל מזה כמעט שלושה עשורים ותשמח לעמוד גם לשירותכם ולסייע בהתקנה מקצועית של המערכות המתקדמות להן אתם זקוקים.

אבנית במים – האם יש סיבה לדאגה?

רבים מאיתנו יודעים כי קיימת אבנית רבה במים. כך שזה אך טבעי כי תישאל השאלה – האם אבנית במים מזיקה לנו? התשובה לשאלה זו היא כן ולא. לא, האבנית אינה מסוכנת לבריאות שלנו בשום צורה, אך היא כן תזיק בסופו של דבר לצנרת עצמה, לברזים ואף לכל המכשירים אשר עושים שימוש באותם המים.

אמנם קיימות שיטות שונות להסרה של אבנית מגופי החימום של מכשירי חשמל שונים, כמו חומצות שונות לקומקומים, אך למען האמת, זהו פתרון זמני בלבד אשר נאלץ לחזור עליו על בסיס שבועי במקרה הטוב. חשוב לציין כי הפתרון הטוב ביותר אשר יציל את הקומקום ומכונת הכביסה שלנו, יכלול את התקנתה של מערכת ייחודית אשר נועדה לטפל באבנית.

טיפול יעיל ואיכותי באבנית במים

שירותיה של חברת תמהיל כוללים טיפול באבנית שנמצאת במים, התקנות של מערכות אלו ופתרונות מקיפים בתחום החיסכון באנרגיה. חברתנו נוסדה בשנת 1990 ולאורך כל שנות פעילותה שמה דגש על שביעות רצונם של לקוחותיה והתאמת השירות בצורה מדויקת לצרכיהם. כך שכעת, נשמח לעמוד גם לשירותכם ולסייע בהתאמת הטיפול המתאים ביותר לשם שיפור איכות המים שלכם. חברתנו מעניקה את שירותיה בעבור השוק הביתי, המסחרי, המוסדי, תעשייתי, חקלאי ואף המוניציפלי. צרו קשר עם חברתנו עוד היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק את המענה המקצועי והתכליתי ביותר בעבור כל שאלה אשר עשויה להתעורר בנושא.

אבנית במים בישראל

מדוע נוצרת לנו אבנית במים? בכל פעם שיורדים הגשמים, מחלחלים אל מי התהום בישראל מינרלים כגון סידן ומגנזיום מסלעי גיר, ומגיעים אל מי השתייה שזורמים אצלנו בברזים. בתהליך הפוך, כאשר אנו מחממים את המים, למשל בקומקום החשמלי או בדוד החימום, אותם מינרלים מתגבשים לשכבה מוצקה בגוון לבן עד אפור אותה אנו מכנים אבנית. האבנית מצטברת לנו בקומקום, במדיח הכלים, במכונת הכביסה ובצנרת, גורמת להם “לעבוד יותר קשה” ומנפחת את חשבון החשמל שלנו, שוחקת והורסת אותם, ועולה לנו כסף רב בתיקון ובהחלפה! למענה מקצועי, ניתן לפנות אל חברת תמהיל. 

 

האם אבנית במים מזיקה לנו?

האבנית במים מזיקה לנו משום שהיא גורמת לפגיעה חמורה בגופי החימום של מוצרי החשמל שלנו, כמו דוד השמש, מכונת הכביסה ומדיח הכלים. האבנית מצטברת בצינורות הדקים של אותם מכשירים וסותמת אותם. היא מהווה מפגע אסתטי בברזי מים ובמקלחונים מזכוכית, אך גרוע מזה, היא מקצרת את החיים של מכשירי החשמל שלנו וגורמת לנו להוצאות חשמל מיותרות ומנופחות.

רבים חוששים שאבנית במים גם מהווה נזק בריאותי ואף קושרים אותה, ללא ביסוס, לתופעות בריאותיות שונות. אך חשוב מאוד להדגיש שהאבנית איננה מסוכנת לנו, להיפך! מינרלים כמו סידן ומגנזיום, שמי השתייה בישראל עשירים בהם, הם בריאים מאוד. מים כאלה מכונים “מים קשים” והם יכולים לספק חלק מהצריכה היומית של סידן ומגנזיום בתזונה שלנו, וחבל לוותר עליהם!

כיצד לבחור מסנן נכון למים?

אין ספק כי הדרך הטובה ביותר לטפל בבעיית האבנית תהיה התקנה של מסנן מים ביתי. מסנן ה”סלמנדר” של חברת תמהיל יאפשר לכם להתמודד עם הבעיה בצורה הטובה ביותר. הוא ממיס את הסידן כך שאינו מצטבר לשכבה קשה שהורסת לכם את מכשירי החשמל, אך משאיר את הסידן במים כך שאפשר ליהנות מהיתרונות הבריאותיים שלו במי השתייה. ה”סלמנדר” פותח בהתבסס על שיטת ריכוך המים האלקטורליטית התעשייתית והמוצלחת שלנו שמציעה אמינות, ביצועים, תמורה למחיר והשפעה קטנה ככל האפשר על הסביבה. המים שלכם יישארו נקיים וללא סתימות למשך שנים רבות. מסנן ה”סלמנדר” מתאים בדירות, בבתים, בבניינים, מגיע בגדלים שונים ומותאם גם למוסדות ולתעשייה.

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח