מסנן מים דירתי

מסנן מים דירתי מעולה של חברת תמהיל

בכדי למנוע את בעיית המים “הקשים” (מצבורי אבנית) במערכות הצנרת של הבית, במכונת הכביסה ובקומקום – ניתן  להתקין מסנן מים דירתי. כאשר תתקינו מסנן מים דירתי בעיית האבנית תיפתר, אבל לא רק. יש תועלות ויתרונות נוספים להתקנת מסנן מים בבית שלכם. ריכזנו לפניכם מידע חשוב בנושא.

יתרונות – מסנן מים דירתי

כאמור, אחד היתרונות הבולטים בהתקנה של מסנן מים דירתי היא מניעת הצטברות האבנית שבתורה מונעת סתימות. באופן הזה דוד השמש יפעל בצורה טובה יותר, נהנה יותר מהקפה שלנו בבוקר ולא ניקח את הסיכון של גרימת נזק מצטבר למערכות הצנרת בבית שלנו.

אולם מעבר לכך קיימים יתרונות נוספים בהתקנה של מסנן מים דירתי. יתרון נוסף הינו שיפור טעמם של מי השתייה וסינון של בקטריות ורכיבים אחרים במים שאינם רצויים.

מסנן ברז ראשי

אחת ההמלצות היא להתקין מסנן אבנית דירתי בברז הראשי. המסנן יותקן בקרבת מד המים ובאופן הזה התועלת תהיה הגבוהה ביותר. בנוסף לכך ניתן להתקין פילטר מים אוטומטי או לא אוטומטי. פילטר כזה יותקן לפני הכניסה לבית.

מסנן מים דירתי לחסכון בחשמל

אחד היתרונות של התקנת מסנן מים דירתי הוא בכך שחשבון החשמל מתכווץ. ומדוע? משום שמניעת אבנית משפרת את פעולת החימום וההרתחה במכונת הכביסה, בדוד השמש ובקומקום – ולכן יש פחות מאמץ במכשיר החשמלי כדי להפיק את אותה כמות של מים רתוחים. לאורך זמן מדובר בחסכון כספי משמעותי, ובייחוד למשפחה.

ולכן, חבל לחכות, וכדאי בהקדם להתקין בבית ובבניין מסנן מים. מסנן מים דירתי הוא פתרון למשק הבית עצמו, ובנוסף לכך מומלץ להתקין מסנן מים ואבנית ברמת הבניין.

בכדי להתקין מסנן מים דירתי ומערכת לסינון מים בבניין בצורה יעילה, ולבחור את כמות המסננים וסוגי המסננים שיתאימו למקרה שלכם, תוכלו לפנות לחברה אשר מתמחה בפתרונות מים ואנרגיה. תקבלו ייעוץ והתאמה של מסנני המים כך שלטווח הארוך תחסכו בעלויות החשמל ותיהנו מאיכות חיים גבוהה.

ברמת הבניין, הרי שוועד הבניין או חברת הניהול יכולים לפנות לחברה המתמחה בפתרונות מים בכדי למקבל מענה כולל לצרכי הבניין. מוזמנים לפנות אל החברה המובילה בישראל לפתרונות סינון חברת תמהיל.

 

מסנן מים חיצוני לבית

עם מסנן מים חיצוני לבית אתם יכולים בקלות וביעילות – לסנן ולטהר את מי השתייה של בני הבית, עוד לפני שהמים עוברים למעשה בצנרת הביתית. באופן הזה אתם מבטיחים לכל המשפחה שתייה וצריכה של מים איכותיים, נקיים, בריאים כמו גם שיפור היעילות של דוד השמש ושל מכשירי חשמל נוספים בבית, משום שמצבורי האבנית פוחתים באופן משמעותי.

ובכדי לדעת מהיכן מתחילים, איזה סנן מים כדאי להתקין, ואיך להתקין בפועל? ריכזנו לפניכם כאן את עיקרי הדברים בנושא.

היכן מתקינים מסנן מים חיצוני לבית?

התקנת מסנן מים חיצוני לבית הינה ממש ליד שעון הצריכה של המים. השעון מצוי מחוץ לבית בבתים פרטיים ומחוץ לבניין בקומת הקרקע בגינה בבנייני מגורים משותפים. ההתקנה קלה ופשוטה משום שאין צורך לחפור, לקדוח או לפרק אי אילו צינורות. ההתקנה הינה ממש פשוטה ויעילה ליד שעון המים כאמור. כך אתם יכולים להבטיח לכל בני הבית שתייה של מים צלולים ונקיים, עם טעם משופר וללא ריחות לוואי למיניהם. המים יהיו גם שקופים יותר ומטוהרים, עם הפחתה של כמות הבקטריות ורמת הריח של תרחיפים שונים.

היתרונות של מסנן מים חיצוני לבית

היתרון הבולט הינו סינון המים עוד לפני שהם נכנסים למערכות ולצנרת המים הביתית. באופן הזה אתם מבטיחים שמירה לאורך שנים קדימה על מערכת המים הביתית, מניעה של הצטברות משקעי אבנית בדפנות צנרת המים הביתית, שיפור פעילות דוד השמש משום שמשקעי האבנית באמור פחותים. מדובר ביתרונות משמעותיים וחשובים ביותר.

תחזוקה של מסנן מים חיצוני לבית

תחזוקה של מסנן מים חיצוני לבית הינה פשוטה וקלה, ותוכלו ללא שום בעיה להיעזר באיש מקצוע מטעם ספק מסנן המים על מנת לקבל שירות תחזוקה ברמה הכי מקצועית שיש.

היכן רוכשים מסנן מים חיצוני לבית?

תוכלו לרכוש מסנן מים חיצוני לבית אצל חברה המספקת פתרונות מים ואנרגיה. אצל חברה מקצועית  כחברת תמהיל תקבלו שירות, תחזוקה, ייעוץ ומענה לכל שאלה שעולה לכם. חשוב מאוד לרכוש מסנני מים ומטהרי מים אצל חברה אמינה ומקצועית – על מנת להבטיח רמת בריאות תקינה עבורכם.

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח