מסנן אבנית דירתי

מסנן אבנית דירתי

חלק מהדאגה והשמירה על איכות החיים שלנו, היא הדאגה לאיכות מי השתייה שלנו בבית. אמנם המים בישראל הם טובים לשתייה ובריאים, אף הם נחשבים למים “קשים”, מים עם אבנית. האבנית מצטברת על מכשירי החשמל כמו המדיח, מכונת הכביסה, הקומקום, וגם באמבטיה, בפילטרים של הברזים, במקלחון ועוד. איכות חיים אמיתית היא מים ללא אבנית, ולשם כך, הכירו את ה”סלמנדר”, מסנן אבנית דירתי של חברת תמהיל, המסנן המומלץ אשר יפתור לכם את כל בעיות האבנית בבית.

מסנן אבנית דירתי מומלץ

מכשיר סלמנדר מיוצר באנגליה ועומד בכל התקנים המחייבים והקפדניים ביותר. זהו מכשיר איכותי ועמיד הכולל גם 6 שנות אחריות. את המכשיר ניתן להתקין בקו הראשי של צנרת המים הביתית, או בנקודה מתאימה בצינור להולכת מים לציוד ספציפי, למשל סמוך לברז המים שממנו יוצא צינור למכונת כביסה או למדיח כלים, בכניסת צינור המים לדוד שמש או דוד חשמלי (בוילר) וכדומה.

היתרונות של מסנן ה”סלמנדר” לעומת מסננים אחרים

מסנן אבנית סלמנדר שומר על היתרונות הבריאותיים של המינרלים במים. המכשיר נחשב למתקדם ביותר בארץ, בעל אישור ממכון התקנים הישראלי, משרד הבריאות עומד בדרישות התקנים המחמירים ביותר בעולם. הסלמנדר הוא המכשיר היחידי לטיפול באבנית אשר מותאם לרגולציית הבניה הירוקה ומזכה ב-8 נקודות.

מעבר ליעילות בטיפול בריא באבנית, זהו מכשיר חסכוני ומשתלם במיוחד מאחר שיש להשקיע רק ברכישת המכשיר עלות חד פעמית, ולהבדיל ממכשירים מתחרים, אין צורך להחליף מחסנית פעם בחצי שנה. זהו המכשיר המשתלם ביותר.

חברת תמהיל תספק את המסנן הנכון עבורכם

חברת תמהיל מייבאת ומשווקת מוצרים איכותיים מאוד מזה כעשרים שנה. חברתנו מקפידה על עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות המוצרים והשירות ועל כן זכתה לאורך השנים לשבחים רבים מפיהם של לקוחות רבים מרוצים וממליצים. לקוחותינו הרבים נמנים הן עם השוק המוסדי והן עם השוק הפרטי. צרו עמנו קשר והצוות המקצועי שלנו יוכל להתאים לביתכם ולצנרת שלכם את המסנן המומלץ ביותר עבורכם. 

אנשים רבים מחפשים אחר מסנן אבנית איכותי שיאפשר שמירה על מים נקיים במשך שנים. אך חשוב להבין כי כיום לא קיימת מערכת אשר מסננת את האבנית מחוץ למים שלנו, למעשה ניתן יהיה למצעו מערכות אשר מטפלות באבנית ביעילות ומונעות ממנה להתגבש בצורה הרגילה על גבי גופי חימום של מכשירים שונים. את המערכות החדישות והאיכותיות ביותר ניתן יהיה לאתר בחברת תמהיל. חברתנו נוסדה כמעט לפני שלושה עשורים והינה חברה מובילה בישראל בתחום החיסכון באנרגיה. חברתנו מתמחה בטיפול באבנית, התקנות, ופתרונות מקיפים בתחום החיסכון באנרגיה לשוק הביתי, המסחרי, המוסדי, התעשייתי, החקלאי והמוניציפלי.

מסנן אבנית דירתי – מונע נזקים ביעילות המרבית

מסנן אבנית הינו חיוני בעבור כל אדם. כולנו מכירים את ההצטברות המשונה על גבי גוף החימום של הקומקום אשר גורמת גם לתה שלנו להרגיש מעט מחוספס. התקנתה של מערכת שנועדה לטפל באבנית תוכל למנוע את המצב הזה ולהבטיח כי המים שנצרוך בבית לא יגרמו לנזקים יותר.

  • סתימות בצנרת – האבנית שוקעת ועשויה לגרום לסתימות קשות בצנרת של המים בבית, אך לא רק שם. הצטברותה של האבנית עשויה לגרום לנזקים משמעותיים גם בברזים ואף באזורים שונים הקשורים לצנרת, כמו במקלחת ובאמבטיה.
  • פגיעה במוצרי חשמל שונים – בין אם הקומקום, מכונת הכביסה או אפילו מדיח הכלים, כולם עושים שימוש במים מהברז, כך שנוכחותה של האבנית עשויה לפגוע בתפקוד יעיל של המכשירים ולהביא לקיצור משך חייהם.

מסנן אבנית דירתי וביתי – בוחרים בחיים ללא אבנית

פנו אל חברת תמהיל ותוכלו כבר עכשיו להתחיל וליהנות מחיים נטולי אבנית. זו שהורסת את הקומקום, המכונת כביסה ואפילו המדיח. צרו קשר כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל, להרחיב אודות המערכות השונות אשר עומדות לרשותכם, לעמוד על ההבדלים והיתרונות של כל מערכת ואופן פעילותה ולבצע את ההתאמה המדויקת והיעילה ביותר להעדפות שלכם. כיום אין סיבה להמשיך ולסבול את נוכחותה המרגיזה של האבנית בחיינו, פנו אל חברת תמהיל והבטיחו את העובדה כי האבנית כבר לא תהייה חלק כה מהותי מהחיים שלכם.

מסנן אבנית מומלץ

 

מסנן אבנית מומלץ

אם כבר חיפשתם להתקין מסנן אבנית בבית או בבניין, רוב הסיכויים שנתקלתם במבחר עצום של דגמים, בשמות שונים של מסננים, ואולי אפילו קצת התבלבלתם ויש לכם קושי להחליט איזה מסנן יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. כדי לעשות סדר בדברים ריכזנו לפניכם את המידע העיקרי והחשוב שכדאי לדעת בנושא. אם אתם מחפשים מסנן אבנית מומלץ כדאי לכם לקרוא את הדברים הבאים.

אופן הפעולה של מסנן אבנית

אם אתם מחפשים מסנן אבנית מומלץ כדאי שתדעו שעל המדף ישנם מסנני אבנית שונים, כאשר ישנם מספר מנגנוני פעולה נפוצים:

מסנן אבנית נטו – כלומר הוא מסנן את האבנית וחומר הסינון שבו מנוצל רק לסינון האבנית. מסנן כזה מומלץ לאזורים שונים בארץ שבהם המים “קשים” במיוחד עם ריכוז גבוה של אבנית.

מסנן אבנית משולב – מסנן אבנית וגם לכלוך. מסנן כזה מומלץ לאזורים שבהם יש פעילות של שיפוצים ובנייה בבניינים הסמוכים ולכן לכלוך, חול ואבק חודרים לצנרת מי השתייה הביתית.

מרכך מים – הוא ממש מסנן את האבנית. המסננים שעד כה דיברנו עליהם לא באמת מסננים את האבנית אלא הם גורמים לה לשנות את צורתה הכימית ולכן האבנית לא מהווה מטרד בצורת גרגירים או הידבקות לדפנות הצינורות.

מסנן אבנית מומלץ הוא מסנן אשר מתאים לצרכים שלכם, ולעתים יש צורך בהתקנה של יותר ממסנן אבנית אחד במיקומים שונים בבית, ליד שעון המים המרכזי, או בצורה ישירה לדוד.

כיצד לבחור מסנן אבנית מומלץ?

ההמלצה היא לא לבחור לבד, ולא לקבל החלטה לבד על סמך אינטואיציה או הבנה חלקית. כדאי לפנות לחברה המתמחה בפתרונות מים וחיסכון באנרגיה, כמו חברת תמהיל המובילה בארץ בתחום ולקבל ייעוץ ממוקד ומקצועי. דרך חברה כזו תוכלו לרכוש את מסנני המים המותאמים עבורכם, כולל אחריות ותחזוקה כאשר נדרש. תקבלו מענה על כל השאלות שלכם, מבחר של דגמים איכותיים ושירות איכותי וזמין. בין אם מדובר על רכישת מסנן אבנית מומלץ לבית או למשרד – יש לרכוש מסנן אשר מתאים לצרכים שלכם מבחינת המיקום הגיאוגרפי ונפח הצריכה, כמו גם פרמטרים נוספים.

 

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח