מים מטוהרים למגזר הפרטי והעסקי כאחד

מים מטוהרים למגזר הפרטי והעסקי כאחד

השימוש במסנן מים מטרתו לטהר את המים מחיידקים שונים, מחלודה, חול וחומרים נוספים. השאיפה היא לשתות ולצרוך מים שהם כמה שיותר נקיים לטובת הבריאות שלנו. חשיבות סינון המים היא קריטית הן ברמת משק הבית והן ברמה הארגונית והעסקית.

מים מטוהרים – מסנן מים במגזר העסקי

חשיבותו של מסנן מים במגזר העסקי ובמקומות עבודה היא רבה. עובדים שוהים במקום העבודה שעות רבות לאורך היום, במהלכן נעשה שימוש במים לשתייה כמים עצמם והן שימוש לצורך הרתחת מים לשתייה חמה. שימושים נוספים כוללים רחצת כלים, ניקיון ועוד. ומכאן ברורה חשיבות סינון המים. במידה ובמקום העבודה שלכם לא מותקנת מערכת לסינון מים ולא נעשה שימוש באמצעות מסנן מים, הרי שחשוב להציף את הנושא ולשוחח על כך עם המנהלים.

מים מטוהרים במשק הבית

ברמה המשפחתית, משק הבית צורך מים לאורך היום לשימושים רבים ומגוונים. בין אם מדובר על שתיית מים, שתייה חמה, שטיפת ירקות ופירות, ניקיון כלי האוכל של התינוק, הדחת כלים ועוד. משקי בית רבים צורכים מים מינרלים או מים מסוננים באמצעות מערכת טיהור מים חברות שונות. בכל מתקן כזה מותקן מסנן מים. במידה ואתם צורכים מי שתייה מהברז עצמו ולא נעשה שימוש במסנן מים כלשהו, הרי שההמלצה היא כן לעשות שימוש באמצעות המסנן.

סוגי מסנן מים

ישנם סוגים רבים של מסנני מים. כך למשל קיים בבית משותפים קיים מסנן מים לבניין, ישנו מסנן מים ביתי, כמו גם מסנן למכונת הכביסה. תוכלו למצוא לרכישה סוגים שונים של מסנני מים, וכאשר מדובר על מסנני מים לצרכים עסקיים ותעשייתיים הרי שאלו לא מסנני מים שרוכשים בסופרמרקט או בחנות עשה זאת בעצמך, אלא מדובר במקרה הזה על מסנן מורכב יותר, מערכת שלמה שיש להתקין.

במידה ואתם לא עושים שימוש במסנן מים בבית או במקום העבודה, הרי שכדאי מאוד להתקין אחד כזה. חשוב לדעת שמסנן מים דורש תחזוקה אחת לתקופה, והכל בהתאם להוראות היצרן. כאשר אתם צורכים מים שעברו תהליך סינון באמצעות מסנן מים אתם מבטיחים לעצמכם איכות חיים ובריאות. חברת “תמהיל” הינה אחת מהחברות המובילות בתחום סינון המים בישראל. פנו אליהם עוד היום לייעוץ.

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח