פתרונות לטיפול באבנית לבינייני מגורים ומוסדות

סלמנדר פתרון חכם - מותקן בביניין מגורים

המוצרים המתאימים לטיפול באבנית לבניינים ומוסדות:

  • שרות תמהיל EconME.
  • סלמנדר.
  • מסנן חצי אוטומטי או אוטומטי.
  • סלמנדר מגן קורוזיה – לבעלי מערכת חימום או הסקה מרכזית במעגל סגור.

לקוחות ממליצים

“סלמנדר “4 הותקן בבית דיור מוגן אחוזת ראשונים… רכשנו אחרי ברורים ממושכים לגבי תפקוד המערכת… לאחר 3 שנים, הריני לציין בסיפוק כי הסלמנדר מונע נזקי אבנית… בפתיחת הדודים מוצאים שכבה דקה בלבד, ושאר האבנית מפוררת ובוצית נופלת בקלות וקל לנקות אותה עם היד… גופי החימום מחזיקים זמן רב… נחסך חשמל רב לחימום מים…” (שושני אהרון, מנהל אחזקה, אחוזת ראשונים, ראשון לציון)

“הבניין שלנו בן 7 קומות… הותקן “סלמנדר”… לאחר 3 חודשים צמצמנו ב-25% את משך פעילות דוד החימום… ערכתי מדידות של כמויות המים העוברות בברזים בזמן קבוע, התוצאות מראות שאין הפרשים משמעותיים בלחץ המים… קיבלנו מה שהובטח לנו.. אנחנו בהחלט לקוחות מרוצים”

(דן שבק,מהנדס מיזוג, ועד הבית חן 14 פתח תקוה)

“סלמנדר “2 הותקן בבניין המהווה חלק מרשת בית בכפר המספקת דיור איכותי למבוגרים…במסגרת מעקב נפתחו דודים אחרי 15 חודשים ואחרי 21 חודשים…נמצאה כמות קטנה מאוד של אבנית פריכה ורכה…גופי החימום הנשרפים בדודים קטנה…הסלמנדר הוכיח את עצמו במניעת נזקי אבנית בדודים בבניין..” (דני גרונדוורק, מנהלה ובקרה, בית בכפר – דיור איכותי לאוכלוסיה מבוגרת).

מכתבי המלצה ותודה מהלקוחות שלנו

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח