תהליך ריכוך המים

מדוע אנו צריכים ריכוך מים

מדוע אנו צריכים לבצע תהליך לריכוך המים?

אומנם למים בברז יש צבע שקוף אך אל תתבלבלו. מי השתייה שבברזים הביתיים מכילים חומרים רבים, שאינם נראים, ושלא כולם טובים לבריאות שלנו. בישראל מי השתייה הם מים אשר מכונים מים “קשים”. משום שמשקעי אבנית מקשים את המים וגורמים לסתימות ולתקלות נוספות. גם צריכה של מי שתייה עם ריכוז אבנית גבוהה איננה נעימה ואנו מנסים להימנע מכך עד כמה שניתן. כדי לפתור את הבעיה אחת ולתמיד, וגם לטהר את המים ולסנן מהם חומרים לא רצויים – הפתרון הוא מרכך מים ביתי.

ניתן לרכך מים ברמה הביתית וברמה התעשייתית – והדבר אכן נחוץ לשני המגזרים. למגזר הפרטי, אצל משקי הבית, השימוש באמצעות מרכך מים ביתי חיוני על מנת לחסוך באנרגיית חשמל, להבטיח פעילות תקינה ומניעת תקלות של מכשירי חשמל, וכדי כמובן לצרוך מי שתייה בריאים וטעימים. כך, ריכוך המים מפחית משמעותית את הצטברות האבנית בדפנות הצנרת של דוד השמש, ותורם לחימום יעיל וחסכוני יותר של המים. גם פעולת מדיח הכלים ומכונת הכניסה מושפעות מאיכות המים. מים שעברו ריכוך ימנעו תקלות וסתימות במכשירי החשמל ויאפשרו הקצפה טובה יותר של נוזל הכביסה ושל נוזל ניקוי הכלים במדיח. כך תפחיתו את בלאי מכשירי החשמל ותמנעו תקלות לא רצויות שתמיד כידוע מתרחשות בתזמון הכי לא מתאים שיש.

מבחינה כימית תהליך ריכוך המים הוא תהליך שבו היונים המסיסים בתוך המים מוחלפים ובמקומם נכנסים מומסים אחרים למים. באופן הזה היונים המקוריים אשר מביאים להיווצרות אבנית אינם נוכחים בשטח, והם מפנים את מקומם למומסים אחרים (שהם בלתי נראים כמובן במים השקופים) שזורמים במים, ואינם מתגבשים לגרגירים או לאבקה כמו משקעי האבנית.

כמה עולה מרכך מים ביתי?

ישנם דגמים שונים של מרכך מים ביתי ואתם יכולים לבחור את הדגם המתאים עבורכם, מבחינת נפח וגודל ושימושיות. וכדי לבצע בחירה מושכלת של מכשיר מרכך המים אשר יתאים עבורכם ההמלצה היא לפנות לחברה המספקת פתרונות טיהור מים וחיסכון באנרגיה,  כחברת תמהיל המובילה בתחומה ותוכלו לקבל את כל הייעוץ הדרוש, כולל התאמה אישית.

 

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח