מסנן אבנית ללא סיליפוס

התקנת פילטר מים לבית שיפור איכות החיים

אחד הפתרונות הנפוצים ביותר לאבנית במים בארץ הוא הסיליפוס, אך מעניין לגלות כי קיים גם מסנן אבנית ללא סיליפוס. מסננים אלו יעילים לא פחות ופועלים בדרך שונה. חברת תמהיל המקצועית והמנוסה מעמידה לרשותכם מבחר של מערכות ייחודיות אשר מטפלות באבנית שבמים ויביאו לשיפור משמעותי בהארכה של חייהם ותפקודם של מכשירי חשמל שונים, דוגמת הקומקום, מכונת הכביסה ואפילו דוד המים או מדיח הכלים. מעבר לכך, חברתנו מעניקה את שירותי המקצועיים גם בעבור השוק המסחרי, המוסדי, התעשייתי, החקלאי והמוניציפלי.

מסנן אבנית ללא סיליפוס – יש חיה כזו?

בשלב הראשון חשוב להבין על איזו דרך פעולה מתבססים סנני הסיליפוס. מסננים אלו לרוב מכילים מעיין קריסטלים אשר עשויים העיקר מסיליקאטים ופוספאטים בשילוב של מתכות כבדות אחרות. אמנם, הדבר נחשב בתור אחד הפתרונות היעילים והזולים ביותר, אך נוכל לראות כי הרכב החומרים של סנן זה גרם למדינות מסוימות לפסול את המוצר לשימוש הביתי מחשש בריאותי. בארץ עדיין עושים בו שימוש אנשים רבים, אך חשוב לדעת כי קיים גם מסנן אבנית ללא סיליפוס אשר עושה עבודה לא פחות טובה.

אחת הדוגמאות המוצלחות ביותר למסנן שכזה היא מערכת הסלמנדר. מוצר ייחודי זה בנוי משתי אלקטרודות, אחת מאבץ והשנייה מנחושת, אשר בעזרת תהליך אלקטרוליטי, גורמות להתגבשות האבנית מחדש בתור מעין מחטים פריכות אשר נשטפות הלאה ואינן יוצרות שכבה קשה כסלע. פתרון ייחודי זה לא כולל התעסקות על כימיקלים ואינו מוסיף דבר לתוך המים שלנו.

מסנן אבנית ללא סיליפוס – לדאוג למים שלכם

המים הם חלק בלתי נפרד מחיי בני האדם, זאת לא רק בשתייה החיונית לחיים, אלא גם בשימוש לניקיון ואף להפעלת מכשירים שונים בחיי היום יום שלנו. חברת תמהיל הוותיקה, מעניקה לכם את האפשרות להתחדש במערכת מקצועית לטיפול באבנית אשר מתבססת על טכנולוגיה אמינה, ירוקה ומתקדמת. התקנתה של מערכת זו תבטיח את הקץ למצבורי האבנים בכל מקום ואת הארכת משך חייהם של מכשירי חשמל שונים.

מסנן אבנית ללא כימיקלים

המלחמה באבנית משותפת לכל הישראלים. אף אחד אינו אוהב להשקיע שעות בניקוי אבנית מגופי החימום בקומקום החשמלי ובשאר מוצרי החשמל. לרוב אנחנו נתקלים באבנית בגוף החימום שבדוד המים שלנו, כאשר אנחנו צריכים להחליפו פעם בשנה, או כאשר היא סותמת את הצינורות במכשירים כמו מכונת הכביסה והמדיח. אבנית שהצטברה מונעת מהמכשירים האלה לעבור ביעילות ומנפחת את חשבונות החשמל. אם כך יש יתרונות רבים בהתקנת מסנן אבנית ללא כימיקלים. אבל איך יודעים איזה מסנן לבחור? הכירו את ה”סלמנדר” של חברת תמהיל, מסנן אשר מטפל באבנית בשיטה ירוקה, ללא כימיקלים.

מסנן אבנית ללא כימיקלים – מה חשוב לדעת?

ישנם סוגים שונים של מסנני אבנית בשוק, שמטפלים באבנית בשיטות שונות. מסננים רבים מכילים כדוריות סיליפוס – סיליפוס הוא מינרל המורכב ברובו מזרחן. הסיליפוס למעשה משנה את הרכבו הכימי של הסידן ומונע את שקיעתו והתגבשותו בצנרת. בשיטה הזו הוא גם משחרר כימיקלים למי השתייה ותלוי מאוד בקצב זרימת המים. ויש להחליף את מחסנית הכדוריות בכל חצי שנה בערך.

המסנן ה”סלמנדר” של חברת תמהיל עובד בשיטה ירוקה אלקטרוליטית, ומשחרר יוני אבץ למים כתוצאה ממתח חשמלי מובנה הנוצר במכשיר. מסנן אבנית של חברת תמהיל אינו מוסיף חומרים כימיים או זרחן למי השתייה שלנו ועובד בטכנולוגיה אקולוגית. כמו כן הוא שומר על המינרלים הטבעיים הבריאים המצויים במים שחיוניים לתזונתנו השוטפת. מכשיר ה”סלמנדר” של חברת תמהיל חוסך אחזקה שוטפת וכסף רב לאורך זמן, עומד בכל התקנים, הבריטי הגרמני והישראלי וכל זאת ללא צורך בתחזוקה שוטפת והחלפות של מחסנית סיליפוס.

היבואן הרשמי של ה”סלמנדר”

חברת תמהיל הינה היבואנית הרשמית והבלעדית של מערכות ה”סלמנדר” אשר נועדו לטיפול נכון באבנית ובקורוזיה, ובעלת זכויות ייצוא בלעדיות בעולם בקטרים תעשייתיים. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו עוד היום ולהבטיח באופן מידי הקלה משמעותית בהתמודדות שלכם ושל מכשירי החשמל השונים בבית עם האבנית. הצטרפו ללקוחותינו הרבים, המגיעים מכל חלקי הארץ, לקוחות מוסדיים ופרטיים. נשמח להתאים עבורכם עוד היום את מערכת הסינון האידיאלית עבור הצרכים שלכם.

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח