טיפול באבנית – מניעת אבנית

תמהיל סינון בתוספת סלמנדר בביניין

מהי אבנית?

האבנית היא מינרל – סידן, אשר התגבש לאבן קשה. האבנית מגיעה אל הבתים שלנו במשקע שהומס על ידי מי הגשמים.

הגשם מחלחל אל מי התהום ומועבר אלינו באמצעות שאיבת מי התהום אל בתינו. הופעתה של אבנית מתאפיינת בהתנגשות לבנה על גופי החימום של מכשירי החשמל.

האבנית הופכת למוצקה בעת חימום המים.

לרוב, אנו רואים את משקע האבנית על גופי החימום של הקומקום החשמלי או אחת לתקופה כאשר אנו נאלצים להחליף את גוף החימום של הדוד החשמלי שלנו.

 

תופעות האבנית

כולנו סובלים מאבנית, בגופי החימום, בראשי המקלחת בברזים ואביזרים, במכשירי החשמל הגז והסולר השונים – דוד החימום, מכונת כביסה, מדיח כלים, טפטפות, מזרונים לחים מחליפי חום ועוד.

האבנית המומסת אשר למעשה מעשירה את המים בסידן ומגנזיום וחיונית לבריאותנו. פוגעת במכשירי החשמל ובכך מבזבזת אנרגיה, משאבים וכתוצאה מכך כסף רב.

אצלנו בתמהיל מצאנו את הפתרון המנצח עבורכם! במקום להוציא את הסידן מהמים, על ידי הוספת כימיקלים או מלח, אנחנו מטפלים בסידן, כך שיתגבש בצורה פריכה ושבירה. האבנית הופכת ליתרון, כיוון שהסידן החיוני לבריאותינו נשאר במים מבלי שמוצרי החשמל ינזקו.

מתוך מאמר על מים – מכון דוידסון למאמר המלא לחצו כאן

הסלמנדר הוא לא עוד מסנן אבנית. שיטת הטיפול של הסלמנדר באבנית מבוססת על טיפול אלקטרוליטי במים. המכשיר פותח על ידי חברת Fluid Dynamics הבריטית ונמצא בשימוש במיליוני בתים ברחבי העולם כאלטרנטיבה למרככי מים ומסננים עם טיפול כמיקלי.

ה’סלמנדר’ יכול להיות מותקן בקו הצינור הראשי של הבית או לחילופין יכול לטפל בציוד ספציפי כזה או אחר כגון דוד מים, מכונת כביסה ועוד. עם כיסוי נירוסטה ועם הברגת BSP, ניתן להתקין את הסלמנדר בפשטות בכל מערכות האינסטלציה הנפוצות.

ה’סלמנדר’ מיוצר בבריטניה ומגיע עם 6 שנות אחריות.

כיצד מכשיר הסלמנדר מטפל באבנית?

אבנית נוצרת באזורים של מים קשים, בעיקר בעת חימומם, כתוצאה של רווית יתר. כאשר המים מתחממים, יורדת כמות הסידן שניתן להמיס בהם וכך נוצרת רווית יתר של יוני סידן בתמיסת המים. בשל כך יוני הסידן שוקעים כסידן פחמתי ונצמדים לפני השטח הקרובים, בדרך כלל במקום שבו החום נוצר. בדודי חימום לדוגמה תיווצר אבנית על גוף החימום או על ממיר החום, מה שיצמצמם את יעילות העברת החום, יבזבז אנרגיה ולבסוף יוביל לכשל במכשיר.

‘סלמנדר’ מנצל את השיטה האלקטורליטי לטיפול במים – ללא חיווט, מקור מתח חשמלי, מלח או כל צורך להוסיף או להסיר דבר מה מן המים. בתוך ה’סלמנדר’, נמצאת סגסוגת קטליטית ייחודית. היא מיוצרת ממתכות יקרות למחצה שאינן מגיבות עם מים.

כאשר המים זורמים דרך הסלמנדר, המוליכות הטבעית שלהם גורמת למתכות להגיב אחת עם השנייה ובכך ליצור שדה חשמלי על פני שטח הסגסוגת. השדה החשמלי גורם לשיקוע היונים של הסידן ושל המימן פחמתי, מה שיוצר גבישים מיקרוסקופיים לא מסיסים של סידן פחמתי שנקראים ארגוניטים (Aragonites). פני השטח החלקים של גבישי הארגוניט אינם נצמדים למשטחים כמו אבנית, לכן הם נשטפים החוצה מן המערכת. אם, לדוגמה, נוצרת שכבת ארגוניט על משטחים שונים כמו דלתות מקלחת ניתן להסירה בקלות ללא כימיקלים או ניקיון אגרסיבי.

ברוב המקרים, מים שמטופלים על ידי ה’סלמנדר’ יספגו משקעים קיימים של אבנית. זאת, עקב עלייה במסיסות המים כתוצאה של שיקוע יוני הסידן במהלך הטיפול. הסרת האבנית הקיימת תלויה באיכות המים ובנפח האבנית הקיימת בצנרת.

חשוב לציין: הסלמנדר אינו ממוקד למניעת אבנית הוא גם אינו מפרק אבנית. לאחר התקנת הסלמנדר עדיין תישאר האבנית אך המבנה שמולקולרי שלה ישתנה. היא תהיה פריכה ושבירה ונוכל לראות שאריות אבנית בקומקום אך היא לא תדבק לגוף החימום וניתן יהיה לשטוף אותה החוצה בקלות רבה.

את ההזנחה בטיפול באבנית תראו לרוב על המקלחון שלכם, בברזי השתייה ובקומקום החשמלי אך הפגיעה העיקרית אינה נראית לעין. לרוב היא נמצאת בגופי החימום, בדוד החשמלי בקולטי השמש אשר על גגות הבית במדיחי הכלים ומכונות הכביסה. הזנחה זו עולה ביוקר במיוחד בפן הכלכלי – כאשר חשבון החשמל עולה פלאים ומכשירי החימום נשחקים ויש צורך בהחלפתם.

נכון להיום, ישנם סוגים שונים לטיפול באבנית מי טובים יותר ומי טובים פחות – אולם רק הסלמנדר של חברת תמהיל בעל 6 שנות אחריות!

הסלמנדר של חברת תמהיל יכול להיות מותקן על ברז הכניסה לבית בצורה אנכית או אופקית.

חברות רבות מציעות טיפול באבנית בצורה כזו או אחרת. כך שיש את האנשים אשר בוחרים לטפל בה רק לאחר שכבר גרמה לנזקים למכשירים שונים ויש את אלו אשר מעדיפים להימנע מבעיה זו עוד קודם לכן ולוודא כי לא יאלצו להתמודד עם נזקים נוספים שהאבנית עלולה לגרום. פנייה אל חברת תמהיל תעניק לכם את האפשרות ליהנות מן המערכות החדישות והיעילות ביותר אשר יטפלו באבנית בצורה האיכותית מכל. חברתנו בעלת וותק של כשלושה עשורים בתחום ומקפידה על הענקת השירות המקצועי ואספקה של המוצרים היעילים והאיכותיים ביותר בשוק.

טיפול באבנית בעזרתה של טכנולוגיה מתקדמת

המים בישראל עשירים בסידן ומגנזיום, תופעה אשר מעניקה להם את הכינוי – מים קשים. לאחר חימום מעל 57 מעלות צלסיוס, המינרלים הללו מתחברים יחדיו ויוצרים את האבנית שכולנו מכירים. חשוב לציין כי האבנית הזו אמנם איננה פוגעת בנו מבחינה בריאותית, אך היא עשויה לגרום לנזקים בכל אותם המכשירים אשר עושים שימוש במים על ידי הצטברות על גבי גופי החימום השונים, זאת לרבות הקומקום, מכונת הכביסה והמדיח ואפילו דוד המים.

התקנה של מערכת מתקדמת לשם טיפול באבנית תהיה הפתרון האולטימטיבי לכל הבעיות הללו. דוגמא למערכת מתקדמת שכזו היא מערכת מבית היוצר של סלמנדר. מערכת זו הינה מערכת ירוקה אשר אינה כוללת כימיקלים ואינה מוסיפה דבר למים שלכם. המערכת מביאה לשינוי ההרכב הכימי מולקולרי של הסידן במים, זאת על הודות לתהליך אלקטרוליטי. כך האבנית תתגבש בצורת מחטים פריכות אשר לא יצטברו לידי שכבה קשה כסלע שפוגעת בצנרת ובמכשירים השונים.

אין סיבה להמשיך ולסבול מהאבנית אשר מצטברת בכל מקום. אנו בחברת תמהיל מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבל את כל המידע לו אתם זקוקים בנוגע למערכות הטיפול באבנית שהוכיחו את יעילותן לאורך זמן. הצוות המקצועי שלנו זמין לכם בכל עת ויציג בפניכם את הפתרונות אשר נוכל להציע לשם טיפול יעיל בבעיית האבנית. זאת הן לשוק הביתי, המסחרי, המוסדי, התעשייתי, החקלאי הן לשוק המוניציפלי

סלמנדר הוא הפתרון האידאלי עבורכם לטיפול באבנית! אנחנו כל כך בטוחים בעצמנו שפשוט המוצר מגיע עם 6 שנות אחריות ולהבדיל מפתרונות אחרים – לסלמנדר אין שום עלויות נוספות – אין צורך בהחלפת כדוריות או אבנים – דבר אשר חוסך לכם כסף רב!

המים אשר נמצאים בצנרת שלנו בישראל ידועים בשם “מים קשים” זאת לאור העובדה כי הם מכילים אחוז גבוה יחסית של סידן ומגנזיום בתוכם. רכיבים אלו אמנם אינם מציגים סכנה בריאותית, אך חשוב להבין כי הם אלו אשר בחימום יתגבשו לאבנית אשר כולנו מכירים והיא זו אשר תצטבר על גבי מכשירי חשמל שונים, דוגמת הקומקום והמדים, ותגרום לירידה ביעילות עבודתם. מניעת אבנית עומדת בראש מעייניה של חברת תמהיל המקצועית והוותיקה. חברתנו בעלת ניסיון של כשלושה עשורים בטיפול יעיל ומוצלח באבנית אשר מתגלם בין היתר גם בחיסכון אנרגטי גבוה הודות לעובדה כי תפקוד מכשירי החשמל יהיה יעיל יותר ללא נוכחותה של האבנית.

מניעת אבנית בעזרתה של מערת סינון יעילה במיוחד

תהליך מניעת אבנית על גבי גופי החימום של מכשירי החשמל השונים הינו חיוני ומתאפשר הודות לשיטות שונות, כאשר הדרך היעילה ביותר להשגת מטרה זו כוללת את שילובה של מערכת הסלמנדר. מערכת ייחודית זו הוכיחה את יעילותה בעבור אנשים רבים והיא אחת המערכות היעילות ביותר לשם טיפול באבנית ומניעה של הצטברותה על גבי מכשירים שונים.

המערכת עובדת על בסיס של תהליך אלקטרוליטי. היא מורכבת משתי אלקטרודות, כאשר אחת מנחושת והשנייה מאבץ, ואופן פעילותה מביא לכך כי האבנית לא מתגבשת בצורה הרגילה, אלא בתור מעין מחטים פריכות אשר אינן שוקעות וניתן לשטוף אותן בקלות על ידי מי הברז גם במידה ונותרו בקומקום. כך שבסופו של דבר תוכלו ליהנות מן היתרונות הבאים:

  • מים נטולי אבנית אשר הייתה עשויה להתגבש על גופי החימום של מכשירים שונים ואף על הברזים.
  • שמירה יעילה יותר על מכשירי החשמל השונים והארכת משך חייהם.
  • חיסכון אנרגטי לאור העובדה כי מכשירי החשמל השונים יפעלו ביעילות גבוהה יותר בהיעדרה של האבנית.

בוחרים במים הנקיים ביותר

קיימות שיטות שונות אשר נועדו למנוע את נוכחותה המזיקה של האבנית בחיינו, על מנת לגלות על הדרכים היעילות ביותר לבצע את הפעולות הללו, מומלץ יהיה לפנות אל חברת תמהיל ולקבל את כל המידע לו אתם זקוקים בכדי לבצע את הבחירה הנכונה. הצוות המקצועי של חברתנו ישמח לעמוד לרשותכם ולספק את השירות המקצועי והאדיב ביותר אשר מתחשב בצרכים שלכם ומתאים בעבורם את הפתרון הנחוץ לכם.

טיפול באבנית

טיפול באבנית בכל הבית

נמאס לכם למצוא אבנית בתחתית הקומקום שלכם, ועל גופי החימום של מכשירי החשמל? קודם כל, דעו שזוהי בעיה שסובלים ממנה רבים, שכן המים בישראל נחשבים ל”מים קשים”, מים אשר יוצרים משקעי אבנית. אבנית במי השתייה שלנו נוצרת כאשר מינרלים חודרים בגשמים למי התהום, ומשם מגיעים לברזים בבתים שלנו. אותם מינרלים מתקשים כאשר אנחנו מרתיחים אותם, למשל בקומקום חשמלי, והופכים לשכבה קשה ומוצקה המכונה “אבנית”. למידע חשוב על טיפול באבנית, פנו אל חברת תמהיל.

טיפול באבנית עם הסלמנדר 

מסנן ה”סלמנדר”  של חברת תמהיל הוא מכשיר המטפל באבנית על ידי שינוי קבוע של מבנה התגבשות האבנית, בתהליך אלקטרוליטי. ה”סלמנדר” משחרר כמות מזערית של אבץ למים, בתהליך שהוא גם אקולוגי וגם שומר על היתרונות הבריאותיים של מינרלים במים. נוכחות האבץ במים גורמת לאבנית להתגבש באופן קבוע בצורה שבירה ופריכה, במקום בצורה של אבן קשה. כשהאבנית במבנה פריך היא כבר לא מתגבשת כאבן קשה על גופי החימום ולא סותמת את הצינורות. בניגוד למסננים אחרים, ה”סלמנדר” לא משחרר למים שלכם כימיקלים לא רצויים, וכל המינרלים הטובים שקיימים במיי השתייה שלנו וחיוניים לבריאותנו, יישארו במים. 

מדוע חשוב לטפל באבנית?

במידה ואתם מחפשים אחד הדרך האולטימטיבית אשר תסייע בטיפול בנזקי האבנית, הגעתם למקום הנכון. חברת תמהיל תשמח לעמוד לשירותכם ולספק את המערכות היעילות ביותר לטיפול באבנית שבמים. רק ה”סלמנדר” מבית חברת תמהיל יעמיד לרשותכם את הטיפול הנכון באבנית. 

בניגוד למסננים אחרים לטיפול באבנית, ה”סלמנדר” שומר על התכונות הבריאות של הסידן והמגנזיום במים, ישמור על מכשירי החשמל שלכם מפני נזקי האבנית ויחסוך לכם הוצאות רבות. המכשיר מגיע בכל קוטר וספיקה ועומד בכל התקנים, הבריטי הגרמני והישראלי וכל זאת ללא צורך בתחזוקה שוטפת והחלפות של גוף הסינון. פנו אל חברת תמהיל והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל –  ולבצע את ההתאמה המדויקת והיעילה ביותר להעדפות שלכם. כיום אין סיבה להמשיך ולסבול, צרו קשר אתנו ותאמרו שלום לאבנית.

מניעת אבנית

משפחות רבות משקיעות את מיטב כספן בניסיון לנקות את משקעי האבנית מהמכשירים החשמליים. אבנית היא אותה שכבה קשה בגוון לבן עד אפור שמתגבשת על מכשירי החימום, הקומקום החשמלי, מכונת הכביסה, מדיח הכלים והצנרת, אשר פוגעת בהם, וגורמת להוצאות מנופחות ומיותרות בחשבון החשמל. אך לפני שמוציאים כסף רב על ניקוי האבנית, הטיפול הנכון הטוב ביותר לבעיה יהיה במניעת הצטברות האבנית מלכתחילה. הכירו את מערכת ה”סלמנדר”. מערכת זו מטפלת בצורה נכונה בבעיית האבנית אשר בבתים, זאת הודות לתהליך אלקטרוליטי פשוט המבוסס אבץ אשר ידידותי לסביבה. לפרטים נוספים על מניעת אבנית, פנו אל חברת תמהיל. 

מניעת אבנית במים על ידי מסנן ה”סלמנדר”

ה”סלמנדר” המיובא מאנגליה על ידי חברת תמהיל הוא מכשיר מונע אבנית בשיטה אלקטרוליטית. בשיטה זו אין צורך להוסיף חומרים כימיים או נתרן למים, אין צורך בחיבור לחשמל וללא צורך בפעולות אחזקה חצי שנתיות וכל זה עם אחריות לשש שנים. את הסלמנדר ניתן להתקין על קו המים הראשי אחרי המסנן. הסלמנדר מגיע במבחר קטרים לשימוש ביתי ומוסדי וכמובן ניתן להשיגו לכל ספיקת מים נדרשת.

בניגוד למסנני אבנית אחרים שמשחררים כימיקלים לא רצויים למי השתייה שלכם, הסלמנדר לא פוגע באיכות של מי השתייה שלכם. כמו כן, הוא שומר על מינרלים כגון סידן ומגנזיום, שחיוניים לבריאותכם ומצויים במי השתייה, כך שתוכלו ליהנות ממים נקיים ובריאים.

מדוע לבחור דווקא במערכת ה”סלמנדר”?

חברת תמהיל מייבאת ומשווקת מוצרים איכותיים מאוד עם אחריות של שש שנים, תו תקן ישראלי ואישור משרד הבריאות מזה כעשרים שנה. מכשירי הסלמנדר קיימים בכל הקטרים מ-22 מ”מ לבית ועד לקוטר 4 צול לבניינים רבי קומות. הם הותקנו ברחבי הארץ הן בשוק הפרטי והן בשוק המוסדי. פנו אל חברת תמהיל ותוכלו כבר עכשיו להתחיל וליהנות מחיים נטולי אבנית. זו שהורסת את הקומקום, מכונת הכביסה ואפילו המדיח. צרו קשר כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל. 

מחפשים מכשיר איכותי ויעיל לטיפול בנזקי האבנית?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם:

עוד בנושא

מים בריאים ואיכותיים עם תמהיל

שמרו על מים בריאים ואיכותיים

אתם יכולים להנות מסינון של אבנית במי השתייה בבית לצד שמירה על מים בריאים ואיכותיים נטולי כימיקלים. עם מסנן אבנית ללא כימיקלים אתם מבטיחים לעצמכם,

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת

שמרו על מכשירי החשמל והצנרת שלכם

אם אתם רוצים למנוע סתימות במכשירי החשמל השונים שבבית כמו גם סתימות בצנרת, הפתרון לכך הוא התקנה של מסנן אבנית לברז בבית. התקנת מסנן אבנית

השפעות האבנית כל מה שרציתם לדעת

השפעות האבנית

מניעת אבנית בבתים היא משימה שמשקי בית רבים מתמודדים איתה. בבתים באזורים שונים יש מצבורי אבנית בכמויות שונות. חשוב להבין שהאבנית לכשעצמה איננה מזיקה לבריאותנו.

מניעת גרגירי אבנית במים עם המסננים של תמהיל

מניעת גרגירי אבנית במים

כדי למנוע גרגירי אבנית במים וכדי למנוע הצטברות של אבנית על גופי החימום של הדוד או הקומקום – כל מה שאתם צריכים זה מסנן אבנית.

0
    0
    סל קניות
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
      חישוב משלוח